20 metriä korkeaa brändinäkyvyyttä Tampereen ytimessä

Keväällä 2025 Tampereen vilkkaimman kävelykadun varrella, Stockmannin edustalla Hämeenkadulla, tapahtui jotakin, mikä sai kaupunkilaiset nostamaan katseensa ylös. MS Marketing suunnitteli ja toteutti Saarikoski Ravintolat Oy:lle vaikuttavan, 20 metriä korkean LED-näyttömainoksen, joka nousi näkyvyyden uudelle tasolle – kirjaimellisesti.

Tämä paraatipaikalla sijaitseva digitaalinen mainospaikka tavoittaa päivittäin tuhansia ohikulkijoita, julkisen liikenteen käyttäjiä ja keskustan asiakasvirtoja. Saarikoski Ravintoloiden brändi – erityisesti Ravintola Piemonte ja Lounas- ja tilausravintola Koski – esittäytyy näyttävästi keskellä kaupunkia modernien, liikkuvien kuvien ja huolella valitun visuaalisen ilmeen kautta.

MS Marketing vastasi kampanjan koko suunnittelusta: viestisisällöistä, visuaalisesta toteutuksesta sekä mediapaikan hyödyntämisestä strategisesti. Tavoitteena oli paitsi herättää huomio, myös rakentaa Saarikosken ravintolabrändeille jatkuvaa tunnettuutta sekä houkutella asiakkaita suoraan lähialueen kivijalkaravintoloihin. Kampanja ei ollut kertaluonteinen, vaan mainos näkyy edelleen LED-näytöllä – se on muuttunut osaksi keskustan visuaalista maisemaa.

Tulokset näkyivät nopeasti: verkkosivujen kävijämäärät kasvoivat, walk-in-asiakkaiden määrä nousi ja sosiaalisessa mediassa jaettiin runsaasti kuvia näyttävästä mainoksesta. Asiakkaat tunnistavat brändin kadulla – ja tulevat syömään, koska ovat nähneet mainoksen. Myös paikalliset mediatoimijat ja ruokavaikuttajat nostivat kampanjan esiin onnistuneena esimerkkinä visuaalisesti vaikuttavasta katumarkkinoinnista.

Saarikoski Ravintolat on vahvasti läsnä siellä, missä ihmiset liikkuvat – ja MS Marketing varmistaa, että näkyvyys on paitsi korkealla, myös laadukasta, strategista ja brändiä vahvistavaa.

Tehdään tyyliä yhdessä!

Mainosmateriaali Hämeenkatu 2025 Tampere

Previous
Previous

Brändiuudistus, Aaltovoima Oy:lle 

Next
Next

Yhteistyö: Nordic Marketing Consultants